مهدکودک و پیش دبستانی سهیل هوشمند میشود

smartpreschool and kinder garten

مدیریت و کنترل این مرکز مبنی بر فناوری شبکه و کامپیوتر است و محتوای دروس و آموزشها و داستانها و آموزشهای علوم و فارسی و ریاضی الکترونیکی شد. دیگر آموزش سنتی و شنیداری مانند مهد های دیگر در این مرکز اجرا نمی شود یعنی آموزشها از شکل learning تبدیل به e – learning شده ودر بستر شبکه و اینترنت انجام میشود که البته پیشرفت و موفقیت نوآموز بستگی به تلاش او دارد.

ضمنا نو آموزان از طریق اینترنت اطلاعات بسیاری توسط نرم افزارهای مختلف و کامپیوتر برایشان فراهم شده است. الزاما خانواده ها باید با رایانه و اینترنت آشنا باشند و مشارکت والدین با روند آموزشهای متناسب با استعدادهای نو آموزان نقش بسزایی در پیشرفت فرزندان عزیزمان دارد.

با هوشمند شدن مهد سهیل علایق کودکان و استعدادهای آنان در نظر گرفته میشود و دیگر آموزشها و فعالیتها مربی محور نیست بلکه کودک محور است با پیوستن مهد سهیل به سیستم هوشمند و هزینه بالایی که مصرف شده کودکان میتوانند از فناوریهای اطلاعاتی و انفورماتیکی روز مطلع شده و در سطح کودکان اروپایی فعالیت کنند.

انشالله با قدردانی از این امکان بالایی که برای کودکان شما ایجاد کردیم ما را روز به روز مشوق باشید. ضمنا داشتن حداقل یک کامپیوتر میتواند یادگیری و کار با سیستم هوشمند مهد را برای کودک بیشتر و تسریع کند ولازم است.

شاید برایتان جالب باشد:  اهداف دوره پیش دبستانی
2 پاسخ
  1. فا طمه رجایی
    فا طمه رجایی says:

    این مهد عالیه هم از نظر شهریه و دستپخت آشپز هم از نظر ساعت طولانی شش صبح تا ششونیم بعدازظهر هم از نظر اینکه تنها مدیر ی که دکترا داره و همیشه بالا سر بچه هاست و تمیزی

    پاسخ دادن
  2. ناشناس
    ناشناس says:

    سلام، من ۲۶ سال پیش از بچه های مهد سهیل بودم، این مهد توی اون دوره بسیار پیشرو و خلاق بود، اون زمان کلاس موسیقی داشتیم، کلاس نقاشی با گواش و آبرنگمون یک کلاس تماما کاشی بود که هر جایی کثیف شد بتونن راحت تمیزش کنن، توی اون دوره عمو موسیقی داشتیم که اسمشون عمو یکتا بود و از آهنگسازهای برنامه های کودک بودن… خلاصه که من و خانواده م راضی بودیم، امروز یکدفعه یاد سرود صبحگاهی که هرروز می خوندیم افتادم و خواستم یاد خاطرات کنم که وارد سایت مهد شدم…. مهد سهیل همچو بهشت است ما همه گلهای آنیم..😍😍.. سالها گذشته الان دکترای روانشناسی دارم و مدل آموزشی و پرورشی مهد سهیل تو اون دوره به نظرم اصولی و طبق یک چارچوب خوب بود، می خوام از موسس بسیار خلاق مهد همین جا تشکر کنم، امیدوارم هر جا هستن سلامت و موفق باشند

    پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید در بحث شرکت کنید؟
به راحتی می توانید شروع کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.